Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 15:44:56 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/30235 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Mullavere küla, 
Tapa-Tartu 395,3-401,8 km // Tapa-Tartu raudtee R14 // R15 // R16 // R17 // 
Nava küla, R10 // R12 // R8 // R9 // Pikkjärve küla, R5 // R6 // R7 // 
Visusti küla, Liivanurga // R18 // R20 // R21 // R22 // R23 // R24 // Tartu 
maakond, Tartu vald, Kastli küla, Tapa-Tartu 409,5-415,1 km // Tabivere 
alevik, Jaama tee 3 // Tormi küla, Tapa-Tartu 401,8-404,5 km // Voldi küla, 
Tapa-Tartu 406,5-409,5 km // R25 // R26 (Kaarepere-Tabivere JV KM 395,449 - 
Tabivere jaam – Tabivere-Kärkna JV KM 410,777 CCS) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusteatise kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27221608>  (menetlus nr: 
467644), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister